Tuesday, July 23, 2013

Zombie Datang Rumah!!!!








ZOMBIEEEEEEEEE....


ARGHHHHHHHHHHHHHHH..... 

Zombie datang menyerang rumah aku..

Kalau korang datang rumah jangan terkejut kalau nampak zombie rambut panjang tengah main sikat Bulan puasa ni pun zombie dok bertapak kat rumah ni.


Dah 4 hari zombie ni kat rumah. Bukan buat ape pun, dok melengkar atas katil je. Jalan mengerekut macam orang takde kaki. Terhuyung hayang tak stabil. Tu kalau ada angin mahunya terbang macam kertas. Malam-malam tung tang tung tang kat dapur. Cari benda nak makan lerr tu. eh eh zombie bukan makan orang ke? ok sebenarnya siapa zombie ni?


Agak-agak siapa?







AKU? Korang cakap aku?
Eemmm betullah tu..

Bila aku demam memang sebijik zombie. Sampai aku takut nak tengok cermin. Tengok bayang-bayang pun takut. Sebab rasa diri ni zombie sangat. Tak pernah seumur hidup demam masa bulan puasa. Susah beb. Nak makan minum rasa sayang sangat. Sebenarnya malas nak ganti. Tu jer. Belum lagi cuti datang bulan. Orang lain dapat puasa 14 hari aku ponteng dah 9 hari. 


Tapi takpe. Sakit tu kan penghapus dosa. Redha je la dengan semua dugaan. Puasa tu boleh ganti lepas raya. Tapi demam kali ni teruk juga sampai kena masuk air. Low blood pressure. Aku pun pening aku sebenarnya buat apa sampai tekanan darah rendah. Padahal sepanjang hari aku panas hati dok layan customer. Sepatutnya high blood pressure la kan. Ahh lantaklah. Batuk takde cuma selesema je. ummph kalau batuk rasa macam nak tercabut skru-skru yang ada kat tulang belakang ni. 



Ok nak pergi kerja. Aku harap aku tak pengsan kat tempat kerja nanti. 

Bubye..


p/s: Eh eh doakan aku cepat baik ey..







No comments: