Saturday, November 26, 2011

GIVEAWAY: Irine Nadia nak kasi MIRACLE TAB for FREE!




Assalamualaikum dan salam sejahtera..


GIVEAWAY giveaway giaway! Irine Nadia blogger popular tu nak bagi giveaway PRODUCT MIRACLE TAB weyyy. Mesti ramai dah tahu kan Miracle Tab yang orang sekarang dok pung pang pung pang kat blog kat FB kat Twitter. Hasil testimoni dari pengguna pun menunjukkan yang MIRACLE TAB ni memberi kesan yang positif pada kulit mereka.




Ape hebat sangat ke MIRACLE TAB ni?

# Dah tentulah hebat mencantikkan kulit, gebu lagi mulus
# Berkesan mengurangkan minyak pada kulit
# Menghilangkan jerawat dan jeragat
# Menghilangkan kesan parut termasuklah bekas chicken pox
# Anti penuaan, membuat kulit sentiasa muda dan bertenaga
# Dan lagi kau kena tengok sendiri kat sinilah




Eh kau dah pakai ke?
# Belum



Hadoyh dia ni..Habis kau pung pang benda ni apahal?


Sebab aku nak GIVEAWAY MIRACLE TAB dari IRINE NADIA MARCELLO lah. Aku ada minat kat sorang MR.NICE GUY ni, mana tahu bila aku dah guna Miracle Tab ni dan kulit aku pun dah jadi putih mulus macam Song Hye Kyo ke macam Go Hye Sun ke kan. Senanglah aku nak ngorat Mr. Nice Guy ni keh keh keh. 

Dua tiga minggu ni kulit aku memang bermasalah dengan jerawat yang tiba-tiba menetap secara haram kat muka ni. Mungkin sebab stress final year dan tambah-tambah stress bila aku suka kat Mr. Nice Guy tapi aku takut nak bagi tahu sebab aku takut kena DUMP. Ok sebenarnya aku kena keyakinan diri kan. Keyakinan tu boleh juga dari kecantikan bukan. Macam nak pergi exam, pilih baju yang lawa sikit konon nanti boleh jawab exam tenang. Hehuu




p/s: Sambil doa awal tahun dan akhir tahun, sambil sambil tu juga doa cepat dapat jodoh, sambil sambil tu juga doa nak dapat GIVEAWAY MIRACLE TAB ni. Hihihii








No comments: