Monday, January 27, 2014

Wishes Come True #Mesin Jahit Mini



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Hari ni antara hari yang paling excited untuk tahun 2014. Sebabnya, dah ada mesin jahit mini..wohooo!! Disebabkan minat menjahit tu semakin berkobar - kobar, paksa juga diri ni untuk bangun pagi dan terjah ke tesco. 

Mesin jahit mini yang Ana beli ni brand GLOBAL. Kalau tengok kat electric department kat mana - mana pasaraya, banyak barang - barang electric brand GLOBAL ni. Iron ada, rice cooker, water heater dan macam - macam lagi la.


Mana nak beli ya? Dulu kalut juga la cari mesin jahit mini ni. Tak tahu nak beli kat mana. Ramai yang beli kat TESCO, so thats why Ana terus aim tesco. Pasaraya lain tak tahu la ada jual ke tak. Mungkin ada, kena cari kat tempat barang elektrik. Nak beli online boleh nak beli offline pun boleh. Kalau online ramai dealer kat FB. Online shopping web lazada.com.my pun ada. 



Meh tunjuk gambar sikit




Comel tak mesin jahit kita ^.^

Mesin ni boleh guna battery dan adapter. Nama pun portable kan. Senanglah nak membawa ke kolej atau kemana-mana. Nak pinjam? No way.. :P Nanti kita try buat Tote bag jadi ke tak ya. Kalau jadi boleh buka bisnes baru. :)





k bye..


2 comments:

Anonymous said...

Ok tak mesin ni?semalam cari juga kat econsave.brand global tapi yg harga 3 ratus lebih.yg ni berapa harga?

Ana Faryana said...

Yang ni harga RM119. Ok la bagi saya yang tak pandai menjahit ni. Bagus untuk cuba2 nak belajar. Tapi kalau ada duit lebih belilah yang uograde sikit. yang boleh ada banyak jenis jahitan. :)