Friday, March 11, 2011

E.T Yang Makin Membesar



11 MAC 2011
Hari lahir kawan saya
Siti Fatimah binti Abdullah
Atau nama popular E.T.
Dah lama saya berkawan dengan dia.
Dari saya tingkatan 1 lagi.
Dia baik sangat dengan saya.
Dengan kawan lain pun dia baik juga.
Dia selalu tolong saya, dari dulu lagi, sampai sekarang.
Untung kan saya?
Saya bersyukur sangat sebab Allah bagi saya seorang kawan yang baik.
Kalau kira-kira, kami dah 8 tahun berkawan.
Dari tahun 2003 sampai la sekarang ni 2011.
Dari kami sekolah menengah sampai la ke Politeknik.
Dia selalu ada bersama dengan saya.
Tak kira masa senang dan susah.
Dia sentiasa sokong saya.


Ucapan untuk kawan saya, SITI FATIMAH:

E.T !!
Semoga kau dan keluarga sentiasa sihat selalu.
Ingat jaga makan dan minum.
Banyakkan minum susu untuk tulang kita yang makin tua ni.
Jaga masyur baik-baik.
Jangan buli dia.
Dia dah la sekeping macam aku.
Bawa motor ke kereta jangan laju-laju.
Laju tak apa tapi jangan bahaya.
Nanti dah habis Poli, rajin-rajin la tengok aku kat sini.
Mesej pun dah cukup.
Harap kau berjaya dalam apa kerja yang kau usahakan.
Harap ada kesempatan lagi untuk kita bersama.
Maaf tak dapat nak sediakan kek macam tahun lepas.
Tak ada oven nak bakar kek lah.(alasan *__^)


Selamat Hari Lahir yang ke-21

~Ini lah kawan saya, E.T~


Kenangan kita dulu-dulu!!



~Ingat tak kita semangat tengok teater sempena Hari Merdeka~


~ Gamba masa semester 1 - buka puasa~


Itu jer gamba yang boleh di upload.
Tak boleh tayang muka lebih-lebih kat sini..BAHAYA!


Happy Birthday E.T!!
Sayang kau sangat-sangat




4 comments:

Ramona Alice said...

ye, et memang mkin membesar. haha~

Ana Faryana said...

saya tak harap dia mengecil..
hahaaa

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Ana Faryana said...

eh fawa ker??