Thursday, February 27, 2014

Tertonggek - tonggek



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua.



Maaf untuk tajuk yang tak berapa nak sopan ya. hihi. Tonggek memang sebati dengan badan ni. Tapi yang buat tambah tonggek adalah bila masuk studio selama 3 jam. Dan 3 jam tu lah aku akan tertonggek - tonggek depan meja. Kalau boleh muka tu seinci je dengan meja. Punyalah seksa aku nak tekap peta PULAU PANGKOR kat tracing paper. 


Kelas lain cuma duduk dan dengar lecture. Untuk studio perancangan alam sekitar tak ada lecture lecture ni. Kau datang duduk kat meja dan lukis atas kertas. Tapi menggeletar la juga tangan ni. Studio tak ada lukis 3 dimensi semua tu. Semua tekap - tekap macam sekolah rendah dulu. Tekap - tekap pun aku lembap juga nak menekap. 




Khusyuk wei khusyuk. 

Kalau dah senget benget tu aku taram je. Kadang - kadang tergelincir sikit. mihmih. Sekarang aku ada banyak koleksi pen. Cakap je nak mata berapa semua aku ado. 0.2, 0.4, 0.6,0.8... 0.6 aku macam 0.8, 0.8 pula macam 0.6. Cilaka! Habis lining aku.  


Last week ramai - ramai beli pen kat kedai buku One Station kat The mines. Bila budak lain datang semua dah habis. Cashier siap cakap "Tadi ada budak - budak beli pen, tak tahulah diorang buat party apa". Bhaha jadah party wei. Orang guna dalam studiolah.







 
See... tertonggek - tonggek aku nak menekap.






#Tekap: copy bulat - bulat. eh betul ke? ah faham-fahamlah.







-xoxo-

 

No comments: