Sunday, September 21, 2014

Liebster Awards dari Armila!






Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.



Hai semua. Entri ni special untuk Armila, kawan blogger kita. She has nominate me in liester awards. Thank you very much for that! Serius terharu. Actually what is liebster awards? Is it lobster? No no no ok. Liebster Awards ni kita tag orang then suruh dia jawab soalan yang kita bagi. It is like 20 FACTS ABOUT ME yang kita sibuk tag kat Instagram tuu.. Tapi yang ni kita tag 11 orang dan bagi 11 soalan untuk dijawab untuk orang yang kita tag tu. 


Okay, bersedia untuk jawab soalan ni. Ehemm..tetiba nerves pulak..




1- apa nama penuh korang
 
Nama penuh Norfaryana binti Mohd Ijas. 
 
2- status sekrang, -bujang,dah kawin
 
Status bujang. available. tolonglah carikan calon ok. haha..
 
3- sejak bila korang mula tulis dalam blog
 
Mula tulis blog sejak  2010. I was in diploma at that time.
 
4- ape tujuan asal korang tulis blog
 
Saya suka menulis. Saya suka meluahkan segala isi hati. 
Saya ada banyak diari yang saya dah tulis sejak sekolah lagi. 
 
5- korang dah bace tak entry dalam blog aku ni?
 
YA! Saya dah baca beberapa entri di blog Armila :)
 
6- kalau dah bace, ape komen korang
 
Tahu tak kita sebenarnya ada minat yang sama.
We love handmade!
 
7- korang ade follow x blog aku? 
 
Baru follow lepas baca komen you. ahaks..
 
8- ape jenis penulisan blog yang korang suke? (lawak ke, sedih ke, agama ke, motivasi ke)
 
Sarkastik cinta. Tak suka blog sedih. Sebab we love to be happy!
 
9- waktu bile korang rajin update blog
 
Dulu memang ada masa nak update every week. Tapi sekarang ni makin sibuk dengan assignment, business, activities..huuu...
 
10- korang rajin tak join ape2 segmen berkaitan blog
 
Nak join giveaway ke segment ke ikut kerajinan sebenarnya. ahaha. 
Bukan apa kadang-kadang apa yang disuruh agak 
leceh untuk orang pemalas macam saya. aha..
 
11- ape perasaan korang kalau ape yang korang tulis ade orang bace pastu komen plak entry korang
 
 Of course i'm happy! Takde orang baca pun tak apa.. 
Saya percaya saya ada silent reader yang setia..hihiii..



Haaa amacam jawapan? Dah habis jujur ni tau. Saya harap Armila gembira dengan feedback dan respon saya. Walaupun lambat gila berminggu-minggu baru dijawabnya. Lagi sekali terima kasih follow saya siap tag lagi. Terima kasih daun keladi harap boleh jumpa lagi. 
 
 
 
Babaiiii...
 
 
 
 
 

 


 
 

 


No comments: