Saturday, May 28, 2011

Aku Mahu Cinta Yang Halal






Biar sekarang aku sepi
Biar sekarang aku hampa


Aku tak mahu rindu itu
Menjadi musibah pada diriku
Aku takut cinta itu
Melebihi cintaku pada-Mu


Aku hanya ingin cinta yang halal
Dimata dunia dan juga akhirat
Aku hanya ingin cinta atas izin-Nya
Cinta yang kekal dan abadi


Hanya pada-Mu aku bertanya
Dilewat setiap sujudku
Siapakah nanti
Cinta untukku


Rahsia itu hanya Engkau yang tahu
Tuntun hatiku dalam sabar
Menanti jodoh kurnia dari-Mu
Ikhlaskan hatiku dalam nasib cintaku nanti



...... (^_^)........

3 comments:

Anonymous said...

mantop... :) truskn mencintaiNYA....jika cintaNYA sudah dalam genggaman,iAllah..cinta makhlukNYA akn hadir jua :)

Ramona Alice said...

terbaik. :)

Ana Faryana said...

fatin: thank kepada kamu kerana mengingatkn diri ni..

mei merah: doakan saye mendapat jodoh yang baik..